Kurumsal dünyada pazarlama ve satışta fark yaratma ve müşteriye değer katmanın yollarını. Pazarlama stratejisi, bir işletmenin pazarda ne yapabileceğini belirler. Pazarlama mal ve hizmet üretilmeden önce başlayan, mal ve hizmetlerin üretilmesi, fiyatlandırılması, dağıtılması, tutundurulması ve satış sonrasındaki aşamaları da kapsayan, geniş kapsamlı bir süreçtir.
Daralan pazarlar ve artan rekabet, satış temsilcilerinin öneminin giderek artmasına sebep olmaktadır. Bu eğitimle, satış elemanı olmak isteyen ve halen satış mesleğini icra eden kişilerin kendilerini ve yeteneklerini fark etmeleri, müşterilerini tanıma ve analiz etmeleri, müşterilerinde güven yaratmaları, müşterilerini anlama ve ihtiyaçlarına cevap verebilmeleri ve müşterilerini satın alma eylemine nasıl yönlendirmeleri gerektiğinin kilit noktalarının neler olduğu sunulmaktadır.
Teorik bilginin gerçeklerle desteklendiği, bilginin beceriye dönüşmesine katkı sağlanması temel amacı oluşturmaktadır.
Eğitim Konuları
- Pazarlama Eğitimi Tanıtım
- Ağızdan Ağıza Pazarlama
- Pazarlama 3,5 Yeni Nesil
- Pazarlamada Amaç ve Hedefler
- Pazarlama ve Bağlılık
- Pazarlamada Başarılı Olmak Yada Olmamak
- Pazarlamada Bilginin Yansıması
- Deneyim Pazarlaması
- Pazarlamada Hizmet Satın Almak
- Durgunluk Döneminde Pazarlama
- Pazarlamada Fırsatı Yakalamak
- Satışta İkna Yöntemleri 1 Bölüm
- Satışta İkna Yöntemleri 2 Bölüm
- Reklam Nasıl Yapılır
- Reklamda Etki Beklentisi
- Nöro Pazarlama ilham verir