Programın Amacı:
Pazarlama Yönetimi Bilirkişilik Eğitim Programımızla, eğitime katılanların edindikleri bilgiler sayesinde, Adalet Bakanlığı Bilirkişilik Daire Başkanlığı’nın belirlediği Pazarlama Yönetimi (47.02) alt uzmanlık alanından kaynaklı konularda, bilirkişilik faaliyetlerini ilgili mevzuattaki güncel duruma göre yapmalarının sağlanması amaçlanmaktadır.
Programa Katılım Koşulları:
- 6754 sayılı Bilirkişilik Kanununun 10 uncu ve Bilirkişilik Yönetmeliğinin 38 inci maddesindeki bilirkişiliğe kabul şartlarını taşımak.
- Üniversitelerin siyasal bilgiler, iktisadi ve idari bilimler fakülteleri ile bankacılık ve sigortacılık yüksekokullarından mezun olmak veya kurum ya da kuruluşların yönetici pozisyonunda 5 yıl süre ile görev yapmış olmak.
Programın Süresi: 24 Saat
Kapsam:
- PAZARLAMA İLE İLGİLİ KAVRAMLAR
- Modern Pazarlama Anlayışı
- Müşteri Değeri ve Müşteri Tatmini
- Pazarlama Yönetimi ve Stratejik Pazarlama Planlaması
- Pazarlama Kararlarını Etkileyen Çevresel Faktörler
- Pazarlama Bilgi Sistemi
- Tüketiciler Pazarının Özellikleri
- Örgütsel Pazarların Özellikleri
- Pazar Bölümleme ve Hedef Pazarların Seçimi
- Mal Kararları
- Marka ve Marka Stratejileri
- Fiyat Kararları
- Dağıtım Kararları
- İletişim Kararları
- İnternet Ortamında Pazarlama
- BİLİRKİŞİNİN NİTELİKLERİ, ÖDEVLERİ VE ETİK İLKELER
- BİLİRKİŞİ İNCELEMESİ
- RAPOR YAZIMI USUL VE ESASLARI
- UYGULAMA