Programın Amacı: Günümüzde, tüketici sonsuz sayıda birbirine çok benzeyen ürün, marka ve teklifle karşı karşıyadır. Tüketicinin, kafasındaki karmaşıklığı ortadan kaldırarak, aklında ve kalbinde ürüne, teklife ve markaya farklı bir yer yaratmak bugünün kazananlarını belirleyecektir. Bu noktada, yaratıcı ve hem uzağı hem de yakını iyi gören pazarlama çalışanları kritik bir öneme sahiptir. Bu programın amacı, pazarlama ve satışı, etkin ve etkili sorular sorarak sorgulayan sadece benzerliklere değil farklılıklara da odaklanan etkileşimsel bir bakış açısı kazandırmaktır. Programda, bir yandan pazarlamanın temel adımları sunulmuş, bir yandan da bugünün kazananını belirleyecek ayrıntılara dikkat çekilmiştir.
Programın içeriği:
Pazarlamanın aidiyet mücadelesi: Pazarlama nedir? ve ne değildir?“Kızınızın bir pazarlamacı ile evlenmesini ister misiniz?” sorusuna verilen cevabın başdöndürücü evrimi,Pazarlamada sabun köpüğü trendler, modası geçmeyen yıldız oyuncular Kara kutunun içindekini bilmek: pazarlamacının rüyası Pazarlamanın dört atlısı: ürün, fiyat, dağıtım, tutundurm Ortalamadan ayrılan kazananların ve ortalamayı hedefleyen kaybedenlerin öyküleri.
Program Süresi:12 saat