Eğitimin 5N 1K’sı
Nedir?
ISO 10002:2018 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ konusunda bilgilenmek, sistem kurmak ve faaliyet göstermek isteyen, her sektörden her kademedeki kişilere yönelik temel eğitimdir.
Ne Öğreniyoruz?
- MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜŞTERİ ODAKLILIK KAVRAMLARI
- Temel kavramlar
- ISO 10002: 2018 kalite yönetim sistemi yapısı ve standart gerekliliklerinin incelenmesi
- Doküman örnekleri incelemesi
- Küçük işletmeler için 10002 Standardı uygulaması
Nerede?
Başkent Üniversitesi BEDAM bünyesinde oluşturulan uzaktan eğitim sistemi ve aylık düzenlenen webinar programları ile eğitim gerçekleştirilmektedir.
Nasıl?
Uzaktan eğitim sistemimiz içerisinde özel olarak oluşturulan videolar, içerikler ve örnek dokümanların hepsine sistem içerisinden ulaşıp indirebilir, istediğiniz zaman seyredebilir ve aylık webinarlar içerisinde eğitmenlerimize sorularınızı yönelterek eğitiminizi tamamlayabilirsiniz.
Ne Zaman?
Eğitimlerimize istediğiniz zaman kayıt olup, öğrenmeye başlayabilirsiniz.
Kimler bu kursa katılabilir?
ISO 10002 standardı elektronik ticareti ile ilgili olanlar dâhil olmak üzere, ticari veya ticari olmayan faaliyetlerin bütün tipleri için etkili ve verimli şikâyetleri ele alma prosesinin tasarımlanması ve uygulanması için kılavuzluk bilgilerini sağlayan bir standarttır. Bu standarttan kuruluşun, müşterilerinin, şikâyet sahiplerinin ve diğer ilgili tarafların yararlanması amaçlanmıştır. Şikâyetlerin ele alınması yoluyla elde edilen bilgi, ürünler ve proseslerde iyileştirmeyi sağlayabilir ve şikâyetler uygun bir şekilde ele alındığında, kuruluşun büyüklüğüne, mahalline ve sektörüne bakılmaksızın bunların itibarını arttırabilir. Dünya piyasasında şikâyetlerin tutarlı bir şekilde ele alındığı güvenini verdiğinden dolayı bu standardın değeri daha fazla açığa çıkar.
Müşteri memnuniyeti yönetim sistemleri konusunda çalışmak isteyenler, kuruluşunda müşteri memnuniyeti yönetim sistemini kurarak etkili ve verimli şikâyetleri ele alma prosesinin tasarımlanması ve uygulanması faaliyetlerini gerçekleştirecek geliştirecek, sürdürecek ve iyileştirecek rollerde görev alan birim sorumluları, işletmelerinde müşteri memnuniyeti yönetim sistemi çalışmalarına aktif ve bilinçli olarak dâhil olmak isteyenler eğitimimize katılabilir.