DİJİTAL MARKALAŞMA EĞİTİMİ

DİJİTAL MARKALAŞMA EĞİTİMİ

 DİJİTAL MARKALAŞMA EĞİTİMİ

 

-Hakkında-

 

Dijital Markalaşma”, dijital ve markalaşma kavramlarının bütünleşik bir anlayışla yeniden yorumlanmasını temsil etmektedir. Bütünleşik pazarlama adı verilen çatı kavramın bir alt öğesi olan ve bu yönüyle çatı bir kavram olma özelliği taşıyan “dijital markalaşma”, #BrandingTürkiye, tarafından kavramsallaştırılmıştır.  “Dijital Markalaşma” kavramına dair akademik ve sektörel bilgiyi içeren “Dijital Markalaşma Eğitimi (DME)”nin müfredatında; dijital pazarlama ve marka yönetimi ile ilgili tüm konu başlıkları yer almaktadır. Branding Türkiye, DME adlı konsept eğitimin tek hak sahibidir. Bu eğitim kapsamında dijital pazarlama ve marka yönetimi ile ilgili bütün disiplinler, sektör profesyoneli ve akademisyenlerden oluşan uzman bir ekip tarafından verilmektedir.

 

EĞİTİMİN ADI

Dijital Markalaşma Eğitimi

 

EĞİTİMİ DÜZENLEYEN KURUM

Branding Türkiye

 

EĞİTMENLER

  • Mürsel Ferhat Sağlam
  • Hasan Yasin Türkyılmaz
  • Fatma Banu Şekercioğlu
  • Sercan Yılmaz
  • Emine Demirci
  • Aykut Öçal

 

MİSAFİR KONUŞMACILAR

Eğitim süresince sektör profesyoneli, kurumsal markaların temsilcileri ve akademisyenlerden oluşan ve genellikle Branding Türkiye yazarları / konuşmacıları arasından seçilecek olan 6 kişilik misafir konuşmacı / eğitmen; “Dijital Markalaşma” ile ilgili bilgi, birikim, görüş ve önerilerini “Dijital Markalaşma Eğitimi”ne katılan öğrencilerle paylaşacak. Böylece eğitime katılan kişi(ler) sektörün önde gelen isimleriyle tanışıp network yapabilecek. Buna ek olarak katılımcılar / öğrenciler bu sayede staj ve iş fırsatı da yakalamış olacak. Not: Her misafir konuşmacının eğitime katkısı 1 saat olacak.

 

EĞİTİM HAKKINDA

Dijital Pazarlama Uzmanı, Marka Danışmanı Ve Yazar Mürsel Ferhat Sağlam tarafından kavramsallaştırılan “Dijital Markalaşma”, dijital ve markalaşma kavramlarının bütünleşik bir anlayışla yeniden yorumlanmasını temsil etmektedir. Bütünleşik pazarlama adı verilen çatı kavramın bir alt öğesi olan ve bu yönüyle çatı bir kavram olma özelliği taşıyan “dijital markalaşma”ya dair akademik ve sektörel içerikler (makale, tez, panel, konferans, eğiti vb.) Mürsel Ferhat Sağlam’ın genel yayın yönetmenliğinde Branding Türkiye yazarları tarafından hazırlanmaktadır. Aynı ekip tarafından hazırlanan “Dijital Markalaşma Eğitimi”nde dijital pazarlama ve markalaşma ile ilgili bütün disiplinler uzman eğitmenler tarafından verilmektedir.

EĞİTİMİN KONU BAŞLIKLARI

  • Stratejik Marka Yönetimi
  • Marka Oluşturma
  • Marka Konumlandırma
  • Kurumsal İletişim
  • PR
  • Dijital PR
  • İletişim
  • Temel Seviye Sosyal Medya
  • İleri Seviye Sosyal Medya
  • Zaman Yönetimi
  • Temel Seviye SEO
  • İleri Seviye SEO
  • Ads (Google)
  • İnternet Reklamcılığı
  • E-Posta Pazarlama
  • İçerik Pazarlaması
  • Sosyal Medya Pazarlaması
  • Sosyal Medya İletişimi

 

EĞİTİMİN AMACI

Bu eğitim ile birlikte katılımcılar “dijital markalaşma” içerisindeki dinamiklere hâkim olarak profesyonel iş yaşamında dijital ve/veya markalaşma odağında kariyer yapma fırsatı bulacaklar. Eğitimin, içerik itibariyle “dijital” ve “markalaşma” ile ilgili tüm dinamikleri barındırması, eğitime katılan kişilerin multidisipliner bir yapıya bürünerek dijital markalaşma odağında bütünleşik stratejiler geliştirmesine yardımcı olacak.

 

EĞİTİMİN HEDEF KİTLESİ

  • Girişimciler
  • Üniversite Öğrencileri ve Yeni Mezunlar
  • Dijital Markalaşma Kariyer Hedefi Olanlar
  • Kurumsal İletişim Kariyer Hedefi Olanlar
  • Dijital Pazarlama Kariyer Hedefi Olanlar
  • Sosyal Medya Kariyer Hedefi Olanlar
  • Marka Yönetimi Kariyer Hedefi Olanlar
  • PR / Dijital PR Kariyer Hedefi Olanlar

 

EĞİTİMİN KAZANIMLARI

  • Dijital markalaşma kavramına dair farkındalık
  • Multidisipliner marka yönetimi anlayışı
  • Stratejik marka yönetimi
  • Dijital pazarlamaya dair teorik ve pratik bilgi
  • PR ve Dijital PR’a dair teorik ve pratik bilgi
  • Kurumsal iletişime dair teorik ve pratik bilgi
  • Sosyal medyaya dair teorik ve pratik bilgi
  • İnternet reklamcılığına dair teorik ve pratik bilgi

 

EĞİTİM DETAYLARI

Süre                : 140 Saat – 9 Hafta – 2,5 Ay

Gün                : Cumartesi – Pazar

Saat                : 09:30 – 18:00

Sertifika         : Var (Üniversite Onaylı Sertifika)

Ücret              : 5.000 TL (Öğrenci başına ücret)

Kontenjan      : 20 Kişi

 

EĞİTİMİN SERTİFİKASYONU

Eğitim süresince katılımcılara / öğrencilere verilen teorik ve pratik eğitim sonucu 60 soruluk bir sınav yapılacaktır. Ayrıca eğitim boyunca her eğitmen kendi müfredatı doğrultusunda proje ödevi, workshop çalışması yapacaktır. Sınavda başarı sağlayan ve proje ödevlerini eksiksiz yerine getirenlere Başkent Üniversitesi tarafından verilecek olan sertifikaya ek olarak Branding Türkiye tarafından katılım belgesi verilecektir.

Detaylı Bilgi için tıklayınız.